Kalender 2017

by - januar 05, 2017

15.12.16 skulle vi designe vår egen kalender for 2017. Vi fikk en mal til kalenderen som vi kunne legge inn våre egne bilder eller lage illustrasjoner på pc eller for hånd.
Jeg hadde ingen bilder som jeg kunne bruke så jeg valgte å tegne illustrasjoner for hånd, for så å skanne inn tegningene på PC-en. Dette hadde jeg nok gjort uansett selv om jeg hadde hatt bilder. Illustrasjonene jeg tegnet var av forskjellig typer søtsaker og frukter. Disse valgte jeg å tegne i en forenklet og ‘’rask’’ stil for å skape et rent og simpelt uttrykk.  Oppgaven følte jeg gikk bra, jeg fikk tegnet ferdig og skannet inn bildene.

Hvis jeg hadde hatt mer til ville jeg endret litt på fonten og finpusset den mer, og tegningene kunne sikkert blitt litt bedre. Forsiden hadde jeg jobbet litt mer med, men jeg synes den passet med den enkle stilen i forhold til de enkle tegningene. På tross av den tiden vi fikk så er jeg fornøyd.

You May Also Like

0 kommentarer

Instagram

https://www.instagram.com/rebecca_h.s/