Galleri 22 "hjem og sjel"

by - januar 05, 2017

I uke 42 og 43 var jeg heldig nok til å få utplasseringplass hos Galleri 22 "hjem og sjel". Dette var i forbindelse med Vg2, interiør og utstillingsdesign.

Galleri 22 har mye utvalg. De har brukskunst, glass, interiør, småmøbler, smykker, sko, velværeprodukter og klær. De har produkter med god kvalitet.

Jeg var uheldig som ble syk de siste to gangene av utplasseringen, så jeg fikk bare være der to dager. Det jeg fikk gjort var mye rydding, hovedsakelig i lageret. Jeg ryddet også i hyller og fylte på med varer. Jeg var heldig som også fikk lov til å bytte klær på utstillingsdukkene og velge klær selv.
Om jeg hadde vært der de to siste gangene, da skulle jeg stå i kassa og lære litt mer om å hjelpe kunder.

Min opplevelse med å jobbe der var veldig god. De jeg møtte som jobbet der var veldig hyggelige og de virket som en sammensveiset gjeng og gode venninner. Det er en slags butikk jeg liker, som har alt mulig med en litt annerledes og moderne stil. Å jobbe der var slitsomt, men også morsomt.







You May Also Like

0 kommentarer

Instagram

https://www.instagram.com/rebecca_h.s/