Innredning av et lite feriehus

by - januar 12, 2017

Oppgaven vi fikk gikk ut på å innrede et feriehus på 6x4 m som ligger på Lindøya i Oslofjorden. Vi skulle innrede feriehuset som vi ville, og finne løsninger på hvordan vi skulle utnytte den lille plassen.


Jeg ville ha alt et vanlig hus har, men også at det skulle føles romlig. For at det ikke skulle føles trangt valgte jeg å ha de trange stedene ved et vindu, som kjøkkenet og plassen mellom stua og kjøkkenet. Jeg satte spiseplassen på øya til kjøkkenet for at jeg ikke skulle trenge et ekstra møbel. Øya har også ekstra oppbevaringsplass. Badet er noe jeg syns var viktig å få med for at man ikke trenger å gå til fellesbad, eller hvis man våkner opp midt på natta og må på do. Badet er også med på å lage en skille i rommet mellom kjøkkenet og stue.

Stua ville jeg skulle være det største rommet, både fordi det er plassen der det er mest lagringsplass og rommet hvor man er mest. Rommet er også et soverom med klesskap rundt tv'en, sofaen kan legges ut til en sovesofa.

You May Also Like

0 kommentarer

Instagram

https://www.instagram.com/rebecca_h.s/